Spin-Off Klub: merni kell belevágni
Csanda Gergely pályafutása egyszerű sítábor szervezéssel indult, de egy évvel később már 150 utas franciaországi programját koordinálta. Ezt követően lelkes egyetemisták segítségével plakátoltak és egyre több szponzor is erősítette a szervezők munkáját. A Snowattack nevű rendezvény mintegy 2000 utast és 1500 szervezőt vonz, és ezzel Európa második legnagyobb olyan sítáborának nevezhető, ami a sporton kívül szórakozásról, bulizásról szól. A programot – több más rendezvény mellett – az a MEEX ügynökség szervezi, amely a promóteri rendszert is meghonosította Magyarországon. A MEEX szponzorokat talált, majd olyan nagy cégek ügynökségévé vált, mint a Microsoft, a Mastercard vagy az Asus.
Csanda Gergely nem tanult soha vállalkozónak, eleinte csupán jó ötletei voltak. 2012 óta a MEEX, azaz a Festival Travel International Kft. résztulajdonosa a Sziget Kft. Az összefonódás nem véletlen, ők értékesítik a Sziget Fesztivál diákbérleteinek jelentős részét. Csanda - saját bevallása szerint - sokat tanult Gerendai Károlytól, a Sziget Fesztivál alapítójától, így a Snowattack mellett piacvezető a számítógépes játékok kedvelőinek szóló PlayIt rendezvénye is. Az első PlayIt-en 2011-ben 1200 résztvevő volt, tavaly pedig mintegy 135 ezer fiatal volt rá kíváncsi. - Nagyon fontos a rendezvények színvonala, ezért arra igazán oda kell figyelni – hívta fel a figyelmet a szervező.
H. S.