Újbuda

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
április 24. szerda, György

Eddig 250 poggyász került meg a Mávdirekt segítségével

Újbuda   |   2014, szeptember 26 - 00:00
Nyomtatóbarát változatSend by email

Az idén 250 elvesztett poggyászt juttatott vissza tulajdonosának a MÁV, a Mávdirekt vonalra érkezett telefonhívások alapján. Alkalmanként olyan is előfordul, hogy személyeket kerestek a szolgáltatás segítségével.

Elkallódott útlevelet, hegedűt, íjfelszerelést, lélegeztető készüléket és húszkötetes Révai lexikonsorozatot is találtak már a Mávdirekt segítségével, de az utasok kerestek kerekesszéket, sőt elhagyott hozzátartozót is - közölte a MÁV-START.

A társaság szerint jellemzően a Mávdirektet hívják az utasok, ha elhagyott poggyászuk után érdeklődnek. Ez azért is előnyös, mert a központ munkatársai nemcsak a vonaton szolgálatot teljesítő jegyvizsgálókat, hanem a vasútállomásokon dolgozókat is elérik. Minél előbb telefonál valaki, annál nagyobb eséllyel kerül vissza hozzá az elveszített poggyász - állítják.

Érdekességként említették: olykor nem elveszett tárgy, hanem egy hozzátartozó vagy ismerős megkereséséhez kérik a Mávdirekt segítségét. Ily, ilyen esetben az állomások hangosbemondóit használják keresésre. Előfordult olyan is, amikor egy szülő nem érte el vonaton utazó gyerekét, majd a Mávdirekten jelezve ezt a kalauz a személyleírás alapján megtalálta a gyermeket - közölte a MÁV-START.

A vasúttársaság 2012 óta központosított nyilvántartást vezet a talált tárgyakról, amelyhez valamennyi ügyfélszolgálati munkatárs hozzáfér.

MTI

Eddig 250 poggyász került meg a Mávdirekt segítségével