Újbuda

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
január 22. hétfő, Vince, Artúr

Új BKK ügyfélközpont nyílt a Délinél

Újbuda   |   2016, február 1 - 15:32Nyomtatóbarát változatSend by email

Újbudaiaknak is könnyen elérhető újabb ügyfélközpontot nyitott a Déli pályaudvarnál a Budapesti Közlekedési Központ február 1-jén. Az európai színvonalú, integrált szolgáltatásokat nyújtó irodában minden fővárosi közlekedéssel kapcsolatos ügy intézhető a metrókijáratnál, legyen szó jegy- és bérletvásárlásról, közlekedési információkról, taxipanaszok kezeléséről, MOL Bubiról, illetve általános utastájékoztatásról.

Három kiszolgálópult mögött több munkatárs segíti az eligazodást a BKK új ügyfélszolgálatán a Déli pályaudvaron. A sorszámhúzáson alapuló rendszer ellenére prioritást élveznek a mozgássérültek és kisgyermekes ügyfelek. A Déli pályaudvarnál február 1-én nyitott központ – a többihez hasonlóan – hétfőtől vasárnapig 5:30-tól 22:00-ig fogadja a BKK ügyfeleit.

Az ügyfélközpontok száma növekszik, jelenleg az alábbi helyszíneken működik BKK ügyfélközpont Budapesten:

  • BKK központi ügyfélszolgálat a Király utca – Rumbach Sebestyén utca sarkán
  • Deák Ferenc tér M (aluljáró)
  • Déli pályaudvar M (metrókijárat)
  • Ferenciek tere M (aluljáró)
  • Kelenföld vasútállomás M (aluljáró őrmezei kijárat)
  • Keleti pályaudvar M (aluljáró)
  • Kőbánya-Kispest M (felüljáró)
  • Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A terminál
  • Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminál
  • Móricz Zsigmond körtér M (felszíni „gomba” épület)

Az új értékesítési és tájékoztatási pontok kapcsolódnak az elektronikus jegyrendszer bevezetéséhez, mindenben támogatják és kiszolgálják az e-jegyrendszer igényeit. A központokban a turisták eligazodását is segítik.

Újbuda