Folyamatosan zajlik a BKK háromszáz, új jegy- és bérletkiadó automatájának telepítése, az utolsót legkésőbb 2015 elejére helyezik üzembe. Emellett egyre bővül az ügyfélcentrumok és ügyfélpontok száma is – tájékoztatta a Napi Gazdaságot a fővárosi közlekedésszervező társaság.
Jelenleg hat ügyfélcentrum és ügyfélpont működik − 47 munkatárssal −, ahol az ügyfelek megvásárolhatják a BKK teljes palettájának jegyeit és bérleteit, intézhetik a közösségi közlekedéssel, közútkezeléssel és teherforgalmi behajtással kapcsolatos ügyeiket, valamint tájékoztatást kaphatnak a közlekedési lehetőségekről és a projektekről.
A BKK eddigi tapasztalatai pozitívak, bár többen még mindig inkább a sorban állást választják az új automaták használata helyett. A társaság várakozásai szerint az ügyfelek fokozatosan térnek majd át a gyorsabb kiszolgálást biztosító automaták használatára.
Napi Gazdaság
a teljes cikk innen elérhető: http://www.napigazdasag.hu/cikk/14938/