A projekthez kapcsolódó első nemzetközi találkozón a Szent II. János Pál Iskolaközpontból Gintner Neszta tanító és Papp Ágnes Veronika tanár vett részt az angliai Tavistockban, ahol nemcsak a projekt előkészítésére és az ismerkedésre került sor, hanem bepillanthattak két helyi iskola munkájába. A projekt második nemzetközi találkozóját január közepén tartották, ezúttal Hatvani Virág igazgatóhelyettes és Papp Ágnes Veronika szaktanár közreműködésével. A találkozón elbírálták egy korábbi nemzetközi logópályázat terveit; Bauer Blanka, a Szent II. János Pál Iskolaközpont 6. b. osztályos tanulója harmadik helyezett lett munkájával.
A magyar résztvevők a kötelező szakmai munka mellett ellátogattak az iskolaközpont spanyol partnerintézményébe, az arahali Maestro José Rodrígues Aniceto Óvoda és Általános Iskolába, ahol bepillanthattak a helyi matematikaoktatásba. „A diákok fidget spinnerrel számoltak törteket, közösen főztek, nemzetközi utazásokat terveztek internet segítségével és a nálunk is népszerű tangram játékot is felhasználták. Sok színes ötlet a tanárainkat is megihlette – írta beszámolójában Papp Ágnes Veronika.
A projekt során a matematikát a hétköznapi összefüggések szerint fogalmazzák meg, például szerepel a tananyagban a bevásárlás, a közlekedés, illetve egy edzésterv összeállítása is.
- Szeretnénk megerősíteni a matematika használhatóságát, leépítenénk azt az előítéletet, miszerint „én sem voltam jó matekból, tehát a gyerekemnek sem fog menni”- áll a beszámolók egyikében.