Domán Zsolt gimnazistaként előrehozott érettségi vizsgát tett azért, hogy felszabaduló idejében az üzlettel foglalkozhasson. Hisz az online marketing technikákban, amelyek működését konkrét példán keresztül mutatta be a fiatal hallgatóságnak.
Domán Zsolt és Szőke András egy üzleti fórumon ismerkedtek meg 2014-ben, és még abban az évben közös lakást béreltek, hogy onnan indítsák be első vállalkozásuk. A fiatalok úgy érezték, a gyakorlatban akarják kipróbálni marketing ismereteiket. Sikerrel jártak: az első évben elért 3 millió forintos nettó árbevételt második évre megtízszerezték. Miután úgy érezte a páros, hogy saját üzletüket sikerre vitték, könyvet írtak és két éve online értékesítési tanácsadással foglalkoznak. Könyvükből eddig több, mint 3000 példány kelt el, és hétről hétre ötszázan keresik tanácsaikat, amelyeket partnereik a vállalkozási paletta valamennyi területen sikerrel tudtak alkalmazni.
Domán előadásában felhívta a figyelmet, hogy startupok, KKV-k esetében nem szükséges új megoldás az értékesítésre, hiszen számtalan on- és offline módszert létezik a nemzetközi üzlet világában, csak meg kell keresni a vállalkozás számára legmegfelelőbbet. A 40 perces előadást követően a nézők kérdéseivel folytatódott az este, ahol az upsell módszer további részleteiről volt szó.
A Spin-Off Klub következő eseményén a külföldi piacra lépés kérdéseiről lesz szó.
B. GY.