Újbuda

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
június 19. szerda, Gyárfás

E-ügyintézés Újbudán

Újbuda   |   2018, január 9 - 12:27
Nyomtatóbarát változatSend by email

2018 január 1-jétől hivatalunk új ügyintézési elektronikus csatornákon is elérhető. E-Papíron, és 2019. májusától az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül is várjuk megkeresésüket legtöbb ügytípusunkban. (Azokban, ahol nem kötelező a személyes megjelenés, vagy az okiratok egyéb – nem elektronikus módon történő benyújtása.)

Tisztelt Ügyfelünk!

    

Az ügyintézéssel kapcsolatos információkat – többek között az elektronikus eljárás lehetőségét (az e-Papíron megvalósítható ügyintézéshez szükséges formanyomtatványokkal együtt), ide kattintva érheti el, lebontva szervezeti egységenként és ügytípusonként.

    

Kérelme beküldését követően minden további tájékoztatás az Ügyfélkapu, a Cégkapu tárhelyére, illetve a Rendelkezési Nyilvántartásban megjelölt e-mail címére érkezik az eljáró ügyintézőtől, így gyorsabb és egyszerűbb módon intézheti magán- és hivatalos ügyeit Önkormányzatunkkal.


Az e-Papír szolgáltatás Ügyfélkapuval vagy Cégkapuval rendelkező ügyfeleink részére a http://epapir.gov.hu/ felületen nyújt ügyintézési lehetőséget, a CÍMZETT – BUDAPEST FŐVÁROS XI. KERÜLET ÚJBUDA ÖNKORMÁNYZATA mezők, és az ÜGYTÍPUS aktuális ügyre vonatkozó kategóriájának kiválasztását követően.

Amennyiben az adott ügytípusban az ügyintézés oldalon rendelkezésre áll formanyomtatvány, kérjük, hogy a kitöltött formanyomtatvány és a tájékoztatóban szereplő további csatolmányok elektronikus benyújtásával, minden egyéb esetben pedig szabad szöveges beadványával forduljon hivatalunkhoz.

    

Az e-ügyintézés folyamatát videónkon, ide kattintva követheti végig. 

2019 májusától űrlapjaink bizonyos ügytípusokban az Önkormányzati Hivatali Portálon is elérhetők. Az űrlapokat Ügyfélkapuval vagy Cégkapuval rendelkező ügyfeleink – bejelentkezés után – az ÜGYINDÍTÁS, és BUDAPEST XI. KERÜLET, mint település kiválasztását követően érik el. Ha az űrlap online kitöltését választja, akkor személyes adatait a központi nyilvántartásokból automatikusan feltölti a rendszer, ezzel jelentősen kényelmesebbé téve ügyintézését.

    

Az Önkormányzati Hivatali Portálon az elektronikus ügyintézés folyamatát ide kattintva, vagy a cikk végén a videóképre kattintva követheti végig..


Ügyfélkapu, illetve Cégkapu tárhelyéről – vagy az Általános Nyomtatványkitöltő program segítségével közvetlenül is – benyújthatja *.kr kiterjesztésű ÁNYK nyomtatványainkat (P26 és K01 nyomtatványok) az Önkormányzat hivatali kapujára, melynek rövid neve: UJBUDA; KRID azonosítója: 202117330. E két ügytípussal kapcsolatos további információért forduljon a Hatósági Igazgatóság oldalon található elérhetőségek egyikéhez.

Kapcsolódó tartalmak: 
LEGFRISSEBB
OLVASTA?
×

Közeleg a banki adategyeztetés határideje  

Minden vállalati ügyfélnek kötelező a banki adategyeztetés, a lakossági ügyfelek közül azonban azt csak azoknak kell elvégezniük június 26-ig, akiktől az elmúlt hónapokban a bankjuk ezt közvetlenül kérte - hívta fel a figyelmet a Magyar Bankszövetség közleményében.

LAKOSSÁGI FELHÍVÁS az erdő- és szabadtéri tüzek megelőzésére  

Az enyhébb tavaszi időjárás beköszöntével egyre többen választanak szabadtéri programot és tevékenységet, ennek során fokozottabb figyelmet kell fordítani a szabadban keletkező tüzek megelőzésére. A veszélyt a száraz aljnövényzet és avar jelenti, amelyben könnyen és gyorsan terjed a tűz, különösen erős szél esetén. A szabadtéri tűzesetek keletkezésének fő oka az emberi gondatlanság. A károk akkor előzhetőek meg a legkönnyebben, ha tisztában vagyunk a biztonságos szabadtéri tűzgyújtás és a tűzmegelőzés alapvető szabályaival.