Csanda Gergely pályafutása egyszerű sítábor szervezéssel indult, de egy évvel később már 150 utas franciaországi programját koordinálta. Ezt követően lelkes egyetemisták segítségével plakátoltak és egyre több szponzor is erősítette a szervezők munkáját. A Snowattack nevű rendezvény mintegy 2000 utast és 1500 szervezőt vonz, és ezzel Európa második legnagyobb olyan sítáborának nevezhető, ami a sporton kívül szórakozásról, bulizásról szól. A programot – több más rendezvény mellett – az a MEEX ügynökség szervezi, amely a promóteri rendszert is meghonosította Magyarországon. A MEEX szponzorokat talált, majd olyan nagy cégek ügynökségévé vált, mint a Microsoft, a Mastercard vagy az Asus.
Csanda Gergely nem tanult soha vállalkozónak, eleinte csupán jó ötletei voltak. 2012 óta a MEEX, azaz a Festival Travel International Kft. résztulajdonosa a Sziget Kft. Az összefonódás nem véletlen, ők értékesítik a Sziget Fesztivál diákbérleteinek jelentős részét. Csanda - saját bevallása szerint - sokat tanult Gerendai Károlytól, a Sziget Fesztivál alapítójától, így a Snowattack mellett piacvezető a számítógépes játékok kedvelőinek szóló PlayIt rendezvénye is. Az első PlayIt-en 2011-ben 1200 résztvevő volt, tavaly pedig mintegy 135 ezer fiatal volt rá kíváncsi. - Nagyon fontos a rendezvények színvonala, ezért arra igazán oda kell figyelni – hívta fel a figyelmet a szervező.
H. S.