Újbuda

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
december 26. csütörtök, István Karácsony

Több napra leáll a Telekom ügyfélszolgálata

Újbuda   |   2018, február 6 - 14:32
Nyomtatóbarát változatSend by email

Több napon keresztül nem lesz elérhető a Magyar Telekom telefonos és online ügyfélszolgálata, illetve személyesen is csak korlátozottan lehet ügyet intézni. Cserébe korlátlan net jár- írja a napi.hu.

A Magyar Telekom mobilinternettel rendelkező havidíjas ügyfelei (lakossági és üzleti egyaránt), bármennyi adatot felhasználhatnak belföldön február 16. (péntek) 0 órától február 19. (hétfő) 24 óráig. A lehetőség külön kérés nélkül, automatikusan rendelkezésére áll.

A kedvezmény háttere, hogy a Telekom azon a hétvégén ügyfélszolgalati rendszereit bővíti és fejleszti, ezért február 16-án 22 órától várhatóan február 19-én nap végéig a telefonos, online önkiszolgáló felületek és a Telekom mobilalkalmazás nem lesz elérhető, valamint az üzletekben is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket.

Átmenetileg nem lesz lehetőség például szolgáltatások, készülékek, tartozékok vásárlására; szerződéskötésre, szolgáltatásokra és folyószámlára vonatkozó módosításokra, számlával és sim-kártyával kapcsolatos ügyintézésre - kivéve a letiltást, ami elérhető lesz. Zavartalanul működnek egyes ügyfélszolgálati szolgáltatások is, így a Domino feltöltés személyes csatornákon, a hibabejelentés és a mobilvásárlási szolgáltatások.

Azok, akiknek éppen ezeken a napokon fogyna el a díjcsomagjában vagy forgalombővítő opciójában foglalt adatmennyisége, nem tudnának tovább mobilinternetezni, így a Telekom inkább azt a megoldást választotta, hogy belföldön szabad és korlátlan mennyiségű mobilnettel látja el ügyfeleit erre az időszakra.

forrás:napi.hu