Három kiszolgálópult mögött több munkatárs segíti az eligazodást a BKK új ügyfélszolgálatán a Déli pályaudvaron. A sorszámhúzáson alapuló rendszer ellenére prioritást élveznek a mozgássérültek és kisgyermekes ügyfelek. A Déli pályaudvarnál február 1-én nyitott központ – a többihez hasonlóan – hétfőtől vasárnapig 5:30-tól 22:00-ig fogadja a BKK ügyfeleit.
Az ügyfélközpontok száma növekszik, jelenleg az alábbi helyszíneken működik BKK ügyfélközpont Budapesten:
- BKK központi ügyfélszolgálat a Király utca – Rumbach Sebestyén utca sarkán
- Deák Ferenc tér M (aluljáró)
- Déli pályaudvar M (metrókijárat)
- Ferenciek tere M (aluljáró)
- Kelenföld vasútállomás M (aluljáró őrmezei kijárat)
- Keleti pályaudvar M (aluljáró)
- Kőbánya-Kispest M (felüljáró)
- Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A terminál
- Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminál
- Móricz Zsigmond körtér M (felszíni „gomba” épület)
Az új értékesítési és tájékoztatási pontok kapcsolódnak az elektronikus jegyrendszer bevezetéséhez, mindenben támogatják és kiszolgálják az e-jegyrendszer igényeit. A központokban a turisták eligazodását is segítik.
Újbuda