A Főtáv június 4-től ismét megnyitja személyes ügyfélszolgálati irodáit. A kényelmesebb személyes ügyintézéshez kérik az online időpontfoglalást, a nem időpontra érkező ügyfelek hosszabb várakozási időre számíthatnak.
A távhőszolgáltató kéri továbbá, hogy ügyfeleik használják a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítőt, és viseljenek maszkot. Az ügyféltérben egyszerre csak a nyitvatartó munkapultok számával megegyező számú ügyfél tartózkodhat, kísérő személy jelenléte csak indokolt esetben megengedett. Személyes ügyintézéshez szükség van azonosító okmányokra, más nevében történő ügyintézéshez kitöltött és aláírt meghatalmazás nyomtatványra is.
A Főtáv arra is felhívta a figyelmet, hogy aki teheti, intézze ügyeit az online ügyfélszolgálaton, illetve fizesse számláit elektronikusan.