Festészetére nagy hatással volt Moholy-Nagy László és Josef Albers művészete; folyamatosan törekedett a letisztultabb, konstruktív képi megfogalmazásokra. A geometrikus formarendszerrel való kapcsolata a kilencvenes években kezdődött – ebben a periódusban érezte meg a tiszta geometriában lévő szellemi erőt és formai lehetőségeket. Egy évben 500-800 vázlatot készít, ezeket folyamatosan tanulmányozza, figyeli, és választja ki közülük azokat, amelyeket később megvalósít.
Nem síkban fest, hanem nagyon finom, különböző vastagságú fonalak applikálásával éri el a térgeometriai, plasztikus hatást. Színeket nem használ, vallja: a színek elvezetik az embert, így a művészt is, a fehér színben pedig minden benne van. Alkotásait mind egy folyamat részeként értékeli, a formák, szimbólumok jelentéséről így gondolkodik: „a horizontális vonalak az abszolút nyugalmat jelképezik, a háromszög csúcsai, a találkozások pedig a feszültség különböző fokozatai”.
Synthesis című kiállításának egyedülálló technikával készült darabjai mind az általa megkívánt formai és szellemi tisztaságot fejezik ki. Ars poeticáját így összegzi: „az a munka, amit élete folyamán az ember vállal és művel csak akkor válik hitelessé, ha egész élete folyamán tisztességes életet él.”
A Synthesis című kiállítás április 11-ig látogatható munkanapokon 11-18 óráig, szombaton 10-14 óráig és a rendezvények ideje alatt a B32 Galériában (Bartók Béla út 32.).
Újbuda