Újbuda

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
december 23. hétfő, Viktória

Ismét Magyar Brand lett a Fonó

Újbuda   |   2018, november 29 - 12:43Nyomtatóbarát változatSend by email

A Fonó Budai Zeneház ismét elnyerte a Magyar Brands díjat, Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában. A Magyar Brands program olyan márkákat díjaz, amelyek méltó képviselői a magyar vállalkozásoknak. A Fonó először 2015-ben kapta meg az elismerést.

A Fonót először 2015-ben díjazták a Magyar Brands Program keretében, 2018-ban pedig a szakértői bizottság döntése alapján másodszor is a legjobb Magyar márkák közé sorolták a Fonó Budai Zeneházat. A kiválasztási folyamat során három alap szempontot értékelnek a jelölt márkák esetében: az identitást (a márka kötődését jelenti az országhoz), a reputációt (ami a márka elismertségét figyeli a fogyasztók körében) és a márkaépítést. A „Kiváló Fogyasztói Márka” esetében a három kiválasztási szempont bővül még a tradíció, az ismertség és a kedveltség szempontjaival.

A Fonó nemcsak kulturális rendezvények szervezőjeként helyszíneként írta be magát a köztudatba, hanem az ország és a regió első számú nép- és világzenei “WOMEX Top Label” kiadójaként is. Az idén huszonhárom éve működő, Prima Primissima és Magyar Örökség díjas intézmény igazgatója, Horváth László szerint, a több száz érdeklődőt vonzó táncházaik sikere is bizonyítja, hogy a Fonó tevékenységére kiemelt szükség van. Úgy véli, a világzenei piacon is az új értékek számítanak, a velük együttműködő művészek pedig értik az idők szavát.