Az új központtal gyors, egyszerűbb és pontosabb lesz, valamint kényelmesebb is, mert az ügyfélfogadás helyét és idejét az ügyfél határozhatja meg, akár külföldről is - mondta a belügyminiszter.
A kommunikációs vonal bárhonnan bármikor elérhető, ezen keresztül az állampolgárok segítséget kaphatnak a közigazgatási ügyeik intézésében. A 900 millió forintos, európai uniós támogatással megvalósuló központ több csatornán - vezetékes és mobiltelefonon, faxon, e-mailben, chaten, fórumokon is - fogadja a megkereséseket. A hívások 80 százaléka 30 másodpercen belül operátorhoz kerül, az elektronikus leveleket pedig átlagosan négy órán belül megválaszolják.
Az ügyfélvonal szerteágazó szolgáltatást nyújt az év minden napján, 24 órában. Kiemelt feladata a gyors, pontos és naprakész tájékoztatás, valamint telefonos és elektronikus segítségnyújtás a közigazgatási ügyintézéssel kapcsolatban.
MTI