A Drukkát sokan startup gyárnak tartják, mivel szerintük, ha egy ötlet működik, akkor 3-6 millió forintból akár 3-6 hónap alatt is létre lehet hozni egy adott terméket. Ha pedig jönnek az ügyfelek, akkor növekedhet a csapat és külső befektetők is beszállhatnak. A Drukka segítségével először a Rendi.hu, majd további 4 cég állt saját lábára, jelenleg is 8-10 startup halad az önállósodás felé az accelerátor (startupok támogatására létrejött magánvállalkozás) szárnyai alatt. - A Drukka Startup Studio nem a befektető, hanem a társalapító szerepét tölti be - emelte ki Szigeti Attila operatív vezető, aki 2015-ben találkozott Bohner Tamással, a Drukka alapítójával. Együtt fejlesztették tovább közös ötletükből a cég új profilját. A 2011 óta működő vállalkozás korábban csak online marketinggel és webfejlesztéssel foglalkozott, de rendelkezett a startupok beindításához szükséges anyagi háttérrel, profi, fejlesztőkből, jogászokból, könyvelőkből álló csapattal, valamint tapasztalattal.
Szigeti Attila elmondta, rossz döntések sorozata révén jutott el álmai megvalósításához. Többször felmondott és otthagyta állását egy-egy biztosnak tűnő, de bizonytalan vállalkozásért. Próbálkozásai eleinte kudarcba fulladtak, miközben sokféle hatás érte itthon és külföldön, ötletversenyekre járt, tapasztalatokat gyűjtött és végül elérte célját. Talán pont emiatt, de a Spin-Off Klub rendezvényén azt tanácsolta a fiataloknak, hogy először győződjenek meg ötletük kiválóságáról, készítsenek piackutatást, vagy akár prototípust saját költségükre és csak utána, megfontoltabban vágjanak saját vállalkozásba.
H. S.