A NEO együttesből ismert Milkovich Mátyás már fiatal korától nagy rajongója a Depeche Mode zenéjének, sőt, elmondása szerint bizonyos értelemben a nyomdokaikban is jár. A bonyolult hangszerelés, a részleteiben kidolgozott hangzás inspirálta Matyit arra, hogy időt szánjon erre a bonyolult munkamódszer felfedezésére. Milkovich gyűjti azokat az analóg szintetizátorokat, amelyeknek használata a világhírű csapat zenei világának alapját adja meg. A november 21-én, a B32 Galéria és Kultúrtérben lejátszott „Songs of faith and devotion” című albumban vannak ugyan gitárral, dobbal, zongorával feljátszott szólamok, de ezeket oly mértékben dolgozták át stúdiótechnikán, itatták át elektronikával, hogy már szinte felismerhetetlenek. Ez azt is jelenti, hogy nem simán a szintetizátor billentyűin kelt életre a zene, ahogy azt Milkovich az este egy pontján be is mutatta. Egy számot sávokra bontva megmutatott a közönségnek, külön hallhattuk a dobot, a basszust, a különféle dallamokat, amelyek önmagukban nehezen értelmezhető zajoknak tűntek, miközben együtt mégis egy elképesztő, szinte már varázslatos hangfolyamként töltötték meg a termet.
Milkovich Mátyás szerint nagyon rossz időszakban készült az album, mivel ital és drogproblémák, illetve konfliktusok jellemezték a zenekar működését. Aztán valahogy mégis sikerült nagyon erős zenei anyagot összerakni, amely frissebb és érdekesebb lett, mint a csapat előző lemeze, a Violator volt.
A Lemezjátszó sorozat legközelebb december 5-én jelentkezik Prince Purple Rain című albumával.
B. GY.