Megkezdődött a 4-es metróvonalon a Nemzeti Közlekedési Hatóság által előírt és felügyelt – a végleges használatbavételi engedély kiadását megelőző – újabb utasforgalmi próbaüzem: a járművezetők egyre többször vannak a szerelvények menetirány szerinti hátsó vezetőfülkéjében és kizárólag akkor avatkoznak be, ha balesetveszélyes helyzetet kell elhárítaniuk.
foto:bkk
A BKV közleménye szerint az ajtók zárása és a metró indítása kizárólag automatikus, ezért kiemelten fontos, hogy a zárást jelző hang- és fényjelzés után senki ne próbáljon le- illetve felszállni. A társaság azt kéri az utazóktól, hogy az állomás peronját kihasználva, a vonatok valamennyi ajtaját vegyék igénybe.
A tesztüzem utolsó szakasza szeptembertől indul, amikortól a járműkísérői jelenlét teljesen megszűnik a 4-es metrón.
Újbuda