A január 31. és április 2. közötti üzemszünet idején régóta esedékes felújítási és karbantartási munkálatot végeztek el az állomáson. Mialatt a Gradex Mérnöki és Szolgáltató Kft. az alagutat övező támfal és rézsű ideiglenes helyreállításán dolgoztak, a vasúttársaság szakemberei átvizsgálták az alagút vezetékeit és megtörtént a világítás teljes körű kijavítása, valamint a földelésjavítás az állomás teljes területén. Felújították az oszlopszámozásokat és a figyelmeztető jeleket; ellenőrizték és cserélték az elektromos kötéseket ahol kellett, átvizsgálták az alagút felsővezetékeit és helyrehozták a sérült szigetelőket. Megtörtént a váltóállító berendezések szerelése; a váltók talpfáinak cseréje, és aszfaltozások a peronok hibás szakaszain.
Péntektől a vonatok újra a Déli pályaudvar lezárása előtt érvényes menetrend szerint közlekednek, de a húsvéti ünnepre való tekintettel április 5-én, vasárnap ünnepnapi, 6-án, hétfőn vasárnapi menetrend lesz érvényben a MÁV teljes hálózatán.
Mint ismert, 2015. január 25-én, majd 31-én megcsúszott a támfal földje a Déli és a Kelenföldi pályaudvarok közötti alagútnál, aminek következtében kövek hullottak az egyik vasúti vágányra. A szakemberek január 31-én lezárták a Déli pályaudvart.
Újbuda